Beställ produkter

För att prenumerera på ”Livets träd” gå till vår sida nhtglobal.com/halsokuren


Klicka på ”Join us” uppe till höger (på en mobiltelefon hittar du ”Join us” under de tre strecken)


  1. Välj ”Svenska” på jordgloben högst uppe till höger.
  2. Du ser nu en översikt och skillnad på att bli Distributör och att bli Förmånskund. Välj det du önskar genom att klicka på ”Anmäl dig nu” och kryssa i alla rutor. Klicka på ”Fortsätt”.
  3. ”Orderinformation”. Detta är den vanliga shopen där du kan beställa produkter till 25% rabatt som Förmånskund. Dessa produkter skickas omgående. OBS! Vill du starta ett så kallat ”Autoship”/prenumeration på Livets träd ska du inte välja några produkter här utan klicka på ”Fortsätt”.  
  4. ”Allmän information”. Fyll i dina uppgifter och klicka på ”Fortsätt”.
  5. ”Betalning”. Om du har valt produkter i shopen ska du betala dem här. Om du vill starta ett autoship ska du klicka på ”Fortsätt” utan att fylla i kreditkortsnummer.
  6. OBS!  Skriv upp det ID-nummer du får och lösenordet du valt som nu visas på skärmen! Du får också ett e-mail med uppgifterna. Här kan du nu välja att starta ditt Autoship. 
  7. Vill du göra det senare, går du till nhtglobal.com och väljer ”Log in”.
  8. Logga in med ditt ID-nummer och lösenordet du valde.
  9. Klicka på den gröna pilen vid ”Autoship”. (Välj inte ”Beställ nu”, det är den vanliga shopen och där finns inte det subventionerade paketet Livets Träd)
  10. Välj ”Skapa ny Autoshiporder”.
  11. Kontrollera din adress och klicka på ”Fortsätt”.
  12. Välj önskat paket, NHT-A1 är Livets träd. Lägg till andra produkter om du önskar.
  13. Välj ”Fortsätt” ovanför produkterna.
  14. ”Betalning”, fyll i dina kortuppgifter. Kortet måste vara upplåst för internetköp.
  15. Klicka på ”Fortsätt”.


Nu kommer paketet du valt och eventuella övriga produkter du lagt till komma hem till dig var 4:e vecka. Vill du ändra något måste du logga in och klicka på ”Autoship” och ”Ändra autoship” eller ”Radera Autoship” om du vill avsluta prenumerationen. 


Vill du ändra, lägga till eller ta bort produkter, måste du fullfölja beställningen genom att fylla i ditt kreditkort i ”Betalning”.


OBS! Tänk på att kreditkortet måste vara öppet för internetköp utan verifiering! Ställ in detta hos din bank.




Film som visar hur du gör för att följa stegen här ovan:

 
 
 

Kontakta oss för hjälp med beställning eller frågor: 

Kontakta oss:

+46 70 552 71 81